انتقال بار انتقال بار .

انتقال بار

حمل هوایی و فریت بار چیست

فریت بار

فریت بار شرایط و مراحل خاص خود را دارد ، که خوبست با آنها آشنا باشید. آنچه مسلم است ، دانشجویان و مهاجران به کشورهایی همچون استرالیا ، آمریکا ، کانادا ، انگلستان ، آلمان ، ترکیه ، سوئد، فنلاند، نروژ، سوییس، اتریش ، قبرس، فرانسه و سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی و آسیایی نیاز مبرمی به این دارند که لوازم شخصی و وسایل منزل خود را هم ، به مقصد خود ارسال کنند. این یکی از مهمترین دغدغه های مسافرین به خارج از کشور است که لوازم شان سالم و با بهترین کیفیت و همچنین با قیمتی مناسب و پایین برای آنها ارسال شود. یکی نکات چالش برانگیز هنگام اسباب کشی ، نحوه چیدن اثاثیه در ماشین حمل بار است. در این زمان کلیه کارهای مربوط به بسته بندی وسایل منزل خود را انجام داده اید، با یک شرکت باربری در تهران – شرکت خدمات اسباب کشی هماهنگی های لازم را انجام داده اید ، ماشین حمل بار مناسب را انتخاب کره اید و حالا زمان آن رسیده که اثاثیه و لوازم خود را در ماشین باربری بچینید. اگر شما هم قصد رزرو خدمات فریت بار را دارید، از شما دعوت می کنیم تا با شرکت باربری تهران تیک بار تماس بگیرید.

و اینکه میبایست برای تحویل بار به تهران و دفتر فرودگاه امام خمینی تشریف بیارید. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر،صفحه ی ارسال بار به استانبول ترکیه را در سایت ما مطالعه نمایید. اطلاعات صحیح می بایست در اسرع وقت به آژانس حمل کننده اطلاع داده شود تا اصلاحات لازم صورت پذیرد و از تاخیر بیش از اندازه در تحویل بار جلوگیری گردد. مبلمان نیز به راحتی و بدون اینکه آسیبی به مبلها وارد شود قابل حمل با هواپیما است و یکی از بهترین روشها برای ارسال مبلمان استفاده از روش فریت بار است. مرحله سوم بارگیری و حمل اثاثیه به فرودگاه است که کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی انجام شود .امر بارگیری نیز با دقت کامل و با تجهیزات دقیق انجام می گیرد تا هیچ گونه آسیبی به بار مسافری وارد نشود.

در حال حاضر نرخ تبدیل یا ROE هزینه فریت بار در حدود 8200 الی 8500 تومان است. توسط همکاران ما انجام گردید یک پروانه گمرکی جهت صدور بارنامه صادر میشود تا توسط آن برگ سبز / پروانه صادراتی، آژانس صدور کننده بارنام میتواند بارنامه حمل هوایی را صادر کند. در این بارنامه که MAWB نام دارد اطلاعات فرستند، گیرنده، مبدا،مقصد و ماهیت کالا نشان داده میشود. بعد از صدور بارنامه و تهیه تگ های روی بسته ، می بایست کالا را جهت نهایی کردن پروسه فریت بار مسافری ایکس ری نمود. بهتر است از قوانین فرودگاه های کشور مقصد مطلع باشید چراکه ممکن است با قوانین کشور ما متفاوت باشد . پس لطفاً قبل از هر اقدامی برای تحویل بار خود، از قوانین کشور مقصد مطلع شوید .

خطوط هوایی ترکیه تورهان اوزن را به عنوان افسر ارشد کارگو خود منصوب کرد. بالاخره تقویم به سال 2017 رسید و شروع جشن طولانی {75|seventy five} سالگی باربری هوایی. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. چنانچه انگیزه و انرژی کسب درامد بالا و هیجان توسعه کسب و کار دارید ؛ به هیرا بپیوندید. و متاسفانه در شرایط فعلی ، امکان تحویل کالا درب منزل برای لوازم شخصی وجود ندارد .

ما امکان فراهم کردن هر نوع کارتون با ابعاد و ضخامت مناسب که اصطلاحا کارتون فریت بار نامیده میشود را برای مسافران مقدور میسازیم. همچنین ما میتوانیم برای مسافرانی که میخواهند اقداماتی همچون فریت مبلمان، فریت تابلو نقاشی، فریت تابلو فرش و یا فریت وسایلی‌ که بیشتر در معرض آسیب دیدهگی می‌باشد انجام دهند جعبه چوبی فریت متناسب با لوازم متقاضیان تهیه نمائیم. همچنین متقاضیان محترم میتوانند از خدمات پرسنل بسته بند که به صورت حرفه‌ای بار صادراتی متقاضیان را به صورت استاندارد بسته بندی میکنند بهره‌مند شوند.

ارسال هوایی بسته‌ و بار به مقاصد مختلف به‌صورت درب به درب

حیوانات زنده نیز مانند سایر محمولات از طریق هواپیما حمل و نقل می‌شوند که در پروازهای داخلی شامل – سگ – گربه – پرندگان و دیگر حیوانات اهلی و خانگی می‌باشند. قبل از مراجعه فرستندگان اینگونه حیوانات به فرودگاه ایجاب می‌نماید حتماً حیوان مورد نظر از نظر بهداشتی مورد معاینه پزشک متخصص حیوانات قرار گرفته و گواهی سلامت دریافت دارد سپس با تهیه قفس مناسب برحسب نوع حیوان با هماهنگی قبلی به ترمینال بار مراجعه می‌نمایند. را در مورد کلیه فرایند حمل و نقل هوایی بار و شرایط فعلی واردات و ترخیص بار به کشور را به اطلاع مشتریان خود برسانند.

هزینه های انجام تمامی مراحل فوق توسط کارشناسان این شرکت پس از رویت محموله، محاسبه گردیده و در صورت نیاز علاوه بر اعلام شفاهی بصورت کتبی به اطلاع صاحب کالا خواهد رسید. سعی کنید حتماً کمتر از دو روز بعد از رسیدن بار به فرودگاه مقصد برای تحویل بار مراجعه کنید تا شامل جریمه نشوید. در هنگام مراجعه به شرکت های خدمات بارهوایی، مطمئن شوید که لوازم شما جز بارهای ممنوعه نباشد.

از همین رو با حساسیت و دقت کالاها را حمل نموده و در سریع ترین زمان ممکن به دست صاحبان کالا می‌رسانیم. زیرا هر چه ارزش کالا نسبت به وزن آن بیشتر باشد، حمل هوایی برای کالای مورد نظر مقرون به صرفه‌تر است. بعد از بسته بندی بار به فرودگاه ارسال می شود و کارشناس فریت بار ما در فرودگاه کارهای گمرکی و فرودگاهی را برای صدور بارنامه انجام میدهد. بعد از تعیین وقت قبلی برای ارسال بار تیم پکینگ به محل بار با تمامی لوازم بسته بندی اغزام می شوند . و تمام بار که مسافرمی خواهد با خود ببرد را بسته بندی می کنند و در پالت های پلاستیکی فیکس می کنند تا بار یکجا و منسجم شود . ارسال بار هوایی یا همان فریت بار در سریعترین زمان ممکن مشکلات بسیاری از کسانی را که قصد ارسال کالاهای خود را به آن سوی دنیا دارند، حل کرده است.

به همین دلیل، فرمولی برای آن در نظر گرفته‌اند و با توجه به مقادیری که به دست می‎آید نرخ حمل و نقل محاسبه می‎شود. براساس این فرمول و با توجه به مقادیری که به دست می‌آیند، نرخ بار هوایی محاسبه می‎شود. برخی از بارهای تجاری، وزن زیادی ندارند و تنها ممکن است حجیم باشند، به همین دلیل، هر چه وزن بار زیادتر شود، هزینه ارسال بار هوایی کاهش پیدا می‌کند.

در اکثر موارد نرخ های هواپیمایی بر اساس وزن های زیر ۴۵ کیلو گرم ، ۴۵ تا ۱۰۰ کیلو گرم ، ۱۰۰ تا ۲۵۰ کیلو گرم ، ۲۵۰ تا ۵۰۰ کیو گرم و غیره متفاوت بوده و با افزایش وزن محموله نرخ ”واحد” کرایه حمل کاهش می‌یابد. حمل بار هوایی بین المللی در حال حاضر از طریق فرودگاه امام خمینی صورت گرفته و نرخ کرایه حمل خطوط هواپیمایی ایرانی و خارجی بر حسب وزن و حجم محموله مشخص می‌گردد. کارشناس فریت بار شرکت پادمیرا راه با حضور در فرودگاه تمامی کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی را انجام می دهد . پذیرش و ارسال محمولات با مراجعه به بخش خدمات بار مرکزی در محل فرودگاه و یا دفاتر و نمایندگی های خدمات بار آسمان در سطح شهر و استانهای دیگر انجام می پذیرد.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۴:۳۱ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)