انتقال بار انتقال بار .

انتقال بار

انقال بار

فريت بار

براي انسجام بار تمامي كارتن ها را بر روي پالت پلاستيكي فيكس مي كنيم . در نهايت بار توسط نيروي كارگر بارگيري شده و با كاميون شركت به فرودگاه اعزام مي شود . در مسافرت و مهاجرت هاي طولاني مدت هميشه هر مسافري بار اضافي به همراه خود دارد كه بيش از بار مجاز مسافر است . براي اينكه بتواند اين بار را به همراه خود به مقصد اش ببرد نياز به شركتي دارد كه كار فريت بار انجام مي دهد . شركت پادميرا راه يكي از قديمي ترين شركت هاي فعال در زمينه حمل و نقل هوايي بين المللي است كه مي تواند كمك بزرگي براي شما باشد . تنها با يك تماس با كارشناسان ما در پادميرا راه مي توانيد بار خود را بدون دغدغه و به آساني به كشور مقصد خود ارسال كنيد .

همچنين براي ارسال و حمل بار هوايي بيشتر بارهاي تجاري نيز از هواپيماهاي باربري يا همان ترابري استفاده مي شود . در نتيجه هواپيماهاي ترابري گاها بزرگتر از هواپيماهاي مسافربري ساخته مي شوند . و بيشتر براي فعاليت كارگو و حمل بار تجاري و بار اضافي مسافر مورد استفاده قرار مي گيرند. هلدينگ ستاره آبي دريا با بيش از ۲ دهه فعاليت مستمر و موفق در زمينه بازرگاني , حمل و نقل و تجارت بين الملل و متشكل از كادري چند صد نفره از متخصصين خبره در امر لجستيك با مليت هاي مختلف؛ آماده خدمت رساني همه جانبه و حرفه اي در كليه فرايند زنجيره تامين كالا به تمامي بازرگانان و مشتريان گرامي مي باشد. حمل خرده بار به صورت ريلي به مقاصد اروپايي ، آمريكايي و استراليا و يا ساير مقاصد در حال حاضر از ايران ممكن نبوده و يا در صورت امكان فقط براي مقاصد داخلي مي باشد. فريت بار لوازم مهاجرين ، با افزايش سير مهاجرت در سال هاي اخير به كشورهاي مختلف اروپايي و آمريكايي ، اهميت بيشتري پيدا كرده و فريت بار و انتقال لوازم منزل به يكي از دغدغه هاي مهاجران تبديل شده است.

در حاضر ايران اير امكان فريت بار به آلمان، پاريس، بمبئي، ميلانرا مجدد راه اندازي كرده است. ورود لوازم دست دوم به آمريكا رايگان است و فقط با پرداخت 30 الي {40|forty} دلار براي صدور قبض انبار مي توايد بار خود را دريافت كنيد و هزينه گمركي ديگري نداريد. بدون اطلاع از وزن و نوع كالا امكان استعلام نرخ براي واردات بار وجود ندارد. براي راهنمايي، صفحه ي واردات بار از چين را مطالعه نماييد و يا از طريق فرم استعلام واردات بار، هزينه واردات بار خود را استعلام كنيد. همكارانم در خصوص ارسال بار هوايي به سليمانيه عراق با شما تماس ميگيرند.

متاسفانه فعلا بدليل محدوديت هاي پروازي ، به ونكوور ارسال بار ميسر نيست. اما مسير پروازي به مونترال و تورنتو باز بوده و ميتوان به آنجا بار ارسال نمود. با پادميرا فريت براي ارسال بار مسافري هيچ نوع نگراني نخواهيد داشت. اقلام گرانبها و با ارزش مانند طلا، نقره، سنگ‌هاي قيمتي و لوازم آنتيك و عتيقه، نسخه‌هاي خطي، تابلوهاي منياتوري, آثار هنري اصيل، قالي و قاليچه‌هاي قيمتي و هر گونه اشياء تاريخي كه جزئي از ميراث و آثار فرهنگي و تاريخي كشور باشد. درصورت نياز اضافه بار مسافر در منزل، توسط پرسنل آموزش ديده فرودگاهي بسته بندي ميشود. اين اصطلاحي برگرفته از كلمه لاتين Freight به مترادف Cargo به معني بار مي باشد.

سايت تخصصي فريت بار دات كام ، و زير مجموعه آن آماده ارائه خدمات فريت بار و ساير خدمات جانبي از منزل يا محل كار شما تا مقصد موردنظرتان را با پرسنل مجرب و آموزش ديده از {0|zero} تا {100|one hundred|a hundred} انجام خواهد داد. اين مجموعه داراي مجوزهاي رسمي صادر شده از سازمان هواپيمايي كشوري ايران و همچنين داراي دفتر فروش و صدور بارنامه واقع در ترمينال بار فرودگاه امام خميني مي باشد. فريت بار تجاري ( كارگو) ، تمامي بارهايي كه شامل فريت بار مسافري نمي شود كارگو يا تچاري به حساب مي آيند. در ايران فرستادن اينگونه بار ها به خارج از كشور تحت نظر گمرك و مستلزم رعايت قوانين گمركي ايران مي باشد. به طور مثال لزوما مي بايست به وسيله كارت بازرگاني به اظهار اينگونه بار ها در گمرك اقدام نمود .

ارسال بار هوايي و فريت بار

همچنين لازم به ذكر است كه براي استعلام هزينه ارسال بار هوايي حتما به شركت‌هاي مجاز، مراجعه كنيد. علاوه بر نرخ دلار، فاكتورهاي ديگري هم مي‌تواند بر روي هزينه ارسال بار تاثيرگذار باشد كه از مهم‌ترين آن‌ها، مي‌توان به موارد زير اشاره كرد. اين شيوه معمولا جهت ارسال بار به كشورهاي همسايه ايران مانند تركيه، ارمنستان، عراق و غيره صورت مي گيرد.

در صورت نياز به فريت بار از فرودگاه امام خميني و يا انجام سرويس هاي جانبي نظير پذيرش بار در محل شما ، بسته بندي مناسب بار جهت حمل هوايي و يا انجام تشريفات گمركي جهت خروج بار شما از گمرك فرودگاه امام خميني تنها كافيست با ما تماس حاصل فرماييد. برخي از كالاهاي معمولي يا {normal|regular} از لحاظ حمل و ماهيت بدون نياز به شرايط و مراقبت خاص، حمل مي شوند و براي هواپيما خطري ندارند. اين كالاها با توجه به شرايط ويژه و خاصي كه دارند مي بايست از پيش بايد هماهنگ شده و سپس ارسال شوند و همچنين هزينه هاي خاص خودشان را هم دارند . بايد در نظر گرفت كه تنها با داشتن برگه شناسه ي ايمن كالا يا همانMSDS حمل مي شوند. خيلي از شركت ها براي اينكه محصولاتشان به سرعت دست خريدار برسد ارسال بار هوايي را ترجيح مي دهند , البته بايد به اين نكته نيز اشاره كنيم كه ارسال بار هوايي به نسبت ساير وسيله هاي نقليه هزينه بر است ولي سرعت و امنيت بالايي نيز دارد .

چنانچه انگيزه و انرژي كسب درامد بالا و هيجان توسعه كسب و كار داريد ؛ به هيرا بپيونديد. ارسال انواع لوازم و اشياء تاريخي و عتيقه جات، نقره جات، اسلحه و مهمات، مواد مخدر ممنوع مي‌باشد. نظرات حاوي توهين و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقيقي و حقوقي منتشر نمي‌شود.

كالاهاي خطرناك نه كلاس دارند و دانستن اينكه كالاي شما در كدام يك قرار دارد ، تصوير واضح تري از نحوه بسته بندي ، برچسب گذاري و حمل و نقل به شما ارائه مي دهد. مهم‌ترين ركن در باربري بين المللي هوايي، سرعت آن است كه نسبت به حمل دريايي بسيار سريع‌تر انجام مي‌شود. از ديگر مزاياي اين شيوه، ايمني نسبتاً بالاي آن است كه به كالاها و محموله‌ها و اجناس آسيب كمتري وارد مي‌شود. درصورتي كه محصولي داريد كه نمي‌توانيد از طريق حمل و نقل دريايي آن را جابجا كنيد و باعث خرابي و تحمل ضرر مي‌شود، اين روش را به شما توصيه مي‌كنيم.

برخي از شركت ها در بخش ارسال بار داخلي، معمولاً تعرفه هاي مناسب تري دارند. شركت هواپيمايي آسمان مفتخر است در زمينه پذيرش و ارسال بار داخلي و خارجي ، خدمات به مشتريان ارائاه نمايد . براي بسته بندي اثاثيه روشهاي بسته بندي زيادي وجود دارد خصوصا براي بسته بندي اشياي شكستني كه در زير شرح داده شده است. حمل بار هوايي و نرخ كرايه حمل خطوط هواپيمايي ايراني و خارجي بر حسب وزن و حجم محموله تعيين مي گردد.

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۹:۴۰ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)