انتقال بار انتقال بار .

انتقال بار

ارسال بار به ترکیه و ایران

در سال های اخیر کشور ترکیه به عنوان مقصد بسیاری از مسافران و مهاجران ایرانی شناخته شده است.برای حمل بار به ترکیه باید نکات مهمی را رعایت نمود از جمله بسته بندی دقیق و محتاطانه بارها تا کمترین آسیب ممکن به بارها برسد. باربری ترکیه امکان ارسال بار به تمام شهرهای ترکیه را فراهم آورده است. همین طور امکان ارسال بار از تمام شهرهای ایران هم ممکن است اما به دلیل اینکه ارسال بارها از شهر تهران انجام میشود به همین دلیل هزینه حمل بار از شهرستان به ترکیه بیشتر است.

برای اطلاع از هزینه و کرایه ترانزیت به ترکیه با ما تماس بگیرید تا هم در مورد انتخاب نوع ماشین مورد نظر برای ارسال بار به ترکیه و هم کرایه ارسال بار از مشاوره همکاران با تجربه ما بهره مند شوید. برای حمل بار و وسایل منزل به ترکیه، بار باید به نام کسی باشد که دارای یکی از انواع اقامت ترکیه است و حداقل {3|three} ماه از اقامتش می گذرد. حتی اگر شهر شما به مرز ترکیه نزدیک باشد به این دلیل که باید باربری برای انجام امور گمرکی به گمرک تهران برود، ارسال اثاثیه از شهرستان هزینه ی بیشتری از تهران خواهد داشت. اما بعلت محدودیت اعمال شده توسط ایرلاین ها بر مقدار بار مجاز در پروازهای خارجی ،قادر به حمل بار بهمراه خود به مقدار دلخواه نمیباشند. لذا مسافرین و مهاجرین به ترکیه از محدودیت های اعمال شده در حمل بار همراه توسط شرکتهای هواپیمایی رنج میبرند. ما در شرکت اتوبار تهران با داشتن مجوزهای معتبر تا جایی که امکان داشته باشد،هزینه های انتقال کالا به خارج از کشور را برای شما کمتر میکنیم.

وارد کردن برخی از کالاها به ترکیه ممنوع بوده و یا دارای محدودیتهایی می باشد.گمرک ترکیه جدیدا این محدودیت ها را افزایش داده است. شما میبایست بطور دقیق از محتویات چمدانهای خود مطلع باشید ، زیرا در صورت در اختیار داشتن اقلام ممنوعه یا مورد محدودیت ممکن است توسط مأمورین فرودگاه های این کشور جریمه شوید. در ماههای اخیر ،‌گمرک کشور ترکیه نسبت به ترخیص مواد خوراکی و لوازم الکترونیکی حساس شده و آنها را ممنوع کرده اند. لذا بهتر است پیش از ارسال بار خود، نسبت به استعلام ترخیص کالای خود از گمرک ترکیه اقدام نمایید.

مسافران و مهاجران برای ارسال بار و لوازم منزل خود به ترکیه هیچ منعی ندارند. شما میتوانید بار های خود و لوازم منزل را به صورت فریت بار از دو راه هوایی و زمینی به تمام شهرهای ترکیه ارسال کنید. از آنجایی که برای حمل بار از ایران به ترکیه باید مسیر طولانی طی شود و در این راه طولانی ممکن است لغزش هایی ایجاد شود، بنابراین بسته بندی لوازم از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید کار بسته بندی بسیار اصولی و با تجهزات مناسب انجام شود. از عوام دیگر تعیین کننده نرخ حمل بار به ترکیه نوع حمل و نقل است. همان طور که اشاره شد حمل زمینی بار دارای هزینه بسیار کمتر نسبت به سایر روش ها می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۸:۴۱ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)