انتقال بار انتقال بار .

انتقال بار

ارسال بار به تركيه و ايران

در سال هاي اخير كشور تركيه به عنوان مقصد بسياري از مسافران و مهاجران ايراني شناخته شده است.براي حمل بار به تركيه بايد نكات مهمي را رعايت نمود از جمله بسته بندي دقيق و محتاطانه بارها تا كمترين آسيب ممكن به بارها برسد. باربري تركيه امكان ارسال بار به تمام شهرهاي تركيه را فراهم آورده است. همين طور امكان ارسال بار از تمام شهرهاي ايران هم ممكن است اما به دليل اينكه ارسال بارها از شهر تهران انجام ميشود به همين دليل هزينه حمل بار از شهرستان به تركيه بيشتر است.

براي اطلاع از هزينه و كرايه ترانزيت به تركيه با ما تماس بگيريد تا هم در مورد انتخاب نوع ماشين مورد نظر براي ارسال بار به تركيه و هم كرايه ارسال بار از مشاوره همكاران با تجربه ما بهره مند شويد. براي حمل بار و وسايل منزل به تركيه، بار بايد به نام كسي باشد كه داراي يكي از انواع اقامت تركيه است و حداقل {3|three} ماه از اقامتش مي گذرد. حتي اگر شهر شما به مرز تركيه نزديك باشد به اين دليل كه بايد باربري براي انجام امور گمركي به گمرك تهران برود، ارسال اثاثيه از شهرستان هزينه ي بيشتري از تهران خواهد داشت. اما بعلت محدوديت اعمال شده توسط ايرلاين ها بر مقدار بار مجاز در پروازهاي خارجي ،قادر به حمل بار بهمراه خود به مقدار دلخواه نميباشند. لذا مسافرين و مهاجرين به تركيه از محدوديت هاي اعمال شده در حمل بار همراه توسط شركتهاي هواپيمايي رنج ميبرند. ما در شركت اتوبار تهران با داشتن مجوزهاي معتبر تا جايي كه امكان داشته باشد،هزينه هاي انتقال كالا به خارج از كشور را براي شما كمتر ميكنيم.

وارد كردن برخي از كالاها به تركيه ممنوع بوده و يا داراي محدوديتهايي مي باشد.گمرك تركيه جديدا اين محدوديت ها را افزايش داده است. شما ميبايست بطور دقيق از محتويات چمدانهاي خود مطلع باشيد ، زيرا در صورت در اختيار داشتن اقلام ممنوعه يا مورد محدوديت ممكن است توسط مأمورين فرودگاه هاي اين كشور جريمه شويد. در ماههاي اخير ،‌گمرك كشور تركيه نسبت به ترخيص مواد خوراكي و لوازم الكترونيكي حساس شده و آنها را ممنوع كرده اند. لذا بهتر است پيش از ارسال بار خود، نسبت به استعلام ترخيص كالاي خود از گمرك تركيه اقدام نماييد.

مسافران و مهاجران براي ارسال بار و لوازم منزل خود به تركيه هيچ منعي ندارند. شما ميتوانيد بار هاي خود و لوازم منزل را به صورت فريت بار از دو راه هوايي و زميني به تمام شهرهاي تركيه ارسال كنيد. از آنجايي كه براي حمل بار از ايران به تركيه بايد مسير طولاني طي شود و در اين راه طولاني ممكن است لغزش هايي ايجاد شود، بنابراين بسته بندي لوازم از اهميت بسياري برخوردار است و بايد كار بسته بندي بسيار اصولي و با تجهزات مناسب انجام شود. از عوام ديگر تعيين كننده نرخ حمل بار به تركيه نوع حمل و نقل است. همان طور كه اشاره شد حمل زميني بار داراي هزينه بسيار كمتر نسبت به ساير روش ها مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۸:۴۱ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

حمل هوايي و فريت بار چيست

فريت بار

فريت بار شرايط و مراحل خاص خود را دارد ، كه خوبست با آنها آشنا باشيد. آنچه مسلم است ، دانشجويان و مهاجران به كشورهايي همچون استراليا ، آمريكا ، كانادا ، انگلستان ، آلمان ، تركيه ، سوئد، فنلاند، نروژ، سوييس، اتريش ، قبرس، فرانسه و ساير كشورهاي اروپايي و آمريكايي و آسيايي نياز مبرمي به اين دارند كه لوازم شخصي و وسايل منزل خود را هم ، به مقصد خود ارسال كنند. اين يكي از مهمترين دغدغه هاي مسافرين به خارج از كشور است كه لوازم شان سالم و با بهترين كيفيت و همچنين با قيمتي مناسب و پايين براي آنها ارسال شود. يكي نكات چالش برانگيز هنگام اسباب كشي ، نحوه چيدن اثاثيه در ماشين حمل بار است. در اين زمان كليه كارهاي مربوط به بسته بندي وسايل منزل خود را انجام داده ايد، با يك شركت باربري در تهران – شركت خدمات اسباب كشي هماهنگي هاي لازم را انجام داده ايد ، ماشين حمل بار مناسب را انتخاب كره ايد و حالا زمان آن رسيده كه اثاثيه و لوازم خود را در ماشين باربري بچينيد. اگر شما هم قصد رزرو خدمات فريت بار را داريد، از شما دعوت مي كنيم تا با شركت باربري تهران تيك بار تماس بگيريد.

و اينكه ميبايست براي تحويل بار به تهران و دفتر فرودگاه امام خميني تشريف بياريد. شما ميتوانيد براي اطلاعات بيشتر،صفحه ي ارسال بار به استانبول تركيه را در سايت ما مطالعه نماييد. اطلاعات صحيح مي بايست در اسرع وقت به آژانس حمل كننده اطلاع داده شود تا اصلاحات لازم صورت پذيرد و از تاخير بيش از اندازه در تحويل بار جلوگيري گردد. مبلمان نيز به راحتي و بدون اينكه آسيبي به مبلها وارد شود قابل حمل با هواپيما است و يكي از بهترين روشها براي ارسال مبلمان استفاده از روش فريت بار است. مرحله سوم بارگيري و حمل اثاثيه به فرودگاه است كه كارهاي گمركي و تشريفات فرودگاهي انجام شود .امر بارگيري نيز با دقت كامل و با تجهيزات دقيق انجام مي گيرد تا هيچ گونه آسيبي به بار مسافري وارد نشود.

در حال حاضر نرخ تبديل يا ROE هزينه فريت بار در حدود 8200 الي 8500 تومان است. توسط همكاران ما انجام گرديد يك پروانه گمركي جهت صدور بارنامه صادر ميشود تا توسط آن برگ سبز / پروانه صادراتي، آژانس صدور كننده بارنام ميتواند بارنامه حمل هوايي را صادر كند. در اين بارنامه كه MAWB نام دارد اطلاعات فرستند، گيرنده، مبدا،مقصد و ماهيت كالا نشان داده ميشود. بعد از صدور بارنامه و تهيه تگ هاي روي بسته ، مي بايست كالا را جهت نهايي كردن پروسه فريت بار مسافري ايكس ري نمود. بهتر است از قوانين فرودگاه هاي كشور مقصد مطلع باشيد چراكه ممكن است با قوانين كشور ما متفاوت باشد . پس لطفاً قبل از هر اقدامي براي تحويل بار خود، از قوانين كشور مقصد مطلع شويد .

خطوط هوايي تركيه تورهان اوزن را به عنوان افسر ارشد كارگو خود منصوب كرد. بالاخره تقويم به سال 2017 رسيد و شروع جشن طولاني {75|seventy five} سالگي باربري هوايي. ذخيره نام، ايميل و وبسايت من در مرورگر براي زماني كه دوباره ديدگاهي مي‌نويسم. چنانچه انگيزه و انرژي كسب درامد بالا و هيجان توسعه كسب و كار داريد ؛ به هيرا بپيونديد. و متاسفانه در شرايط فعلي ، امكان تحويل كالا درب منزل براي لوازم شخصي وجود ندارد .

ما امكان فراهم كردن هر نوع كارتون با ابعاد و ضخامت مناسب كه اصطلاحا كارتون فريت بار ناميده ميشود را براي مسافران مقدور ميسازيم. همچنين ما ميتوانيم براي مسافراني كه ميخواهند اقداماتي همچون فريت مبلمان، فريت تابلو نقاشي، فريت تابلو فرش و يا فريت وسايلي‌ كه بيشتر در معرض آسيب ديدهگي مي‌باشد انجام دهند جعبه چوبي فريت متناسب با لوازم متقاضيان تهيه نمائيم. همچنين متقاضيان محترم ميتوانند از خدمات پرسنل بسته بند كه به صورت حرفه‌اي بار صادراتي متقاضيان را به صورت استاندارد بسته بندي ميكنند بهره‌مند شوند.

ارسال هوايي بسته‌ و بار به مقاصد مختلف به‌صورت درب به درب

حيوانات زنده نيز مانند ساير محمولات از طريق هواپيما حمل و نقل مي‌شوند كه در پروازهاي داخلي شامل – سگ – گربه – پرندگان و ديگر حيوانات اهلي و خانگي مي‌باشند. قبل از مراجعه فرستندگان اينگونه حيوانات به فرودگاه ايجاب مي‌نمايد حتماً حيوان مورد نظر از نظر بهداشتي مورد معاينه پزشك متخصص حيوانات قرار گرفته و گواهي سلامت دريافت دارد سپس با تهيه قفس مناسب برحسب نوع حيوان با هماهنگي قبلي به ترمينال بار مراجعه مي‌نمايند. را در مورد كليه فرايند حمل و نقل هوايي بار و شرايط فعلي واردات و ترخيص بار به كشور را به اطلاع مشتريان خود برسانند.

هزينه هاي انجام تمامي مراحل فوق توسط كارشناسان اين شركت پس از رويت محموله، محاسبه گرديده و در صورت نياز علاوه بر اعلام شفاهي بصورت كتبي به اطلاع صاحب كالا خواهد رسيد. سعي كنيد حتماً كمتر از دو روز بعد از رسيدن بار به فرودگاه مقصد براي تحويل بار مراجعه كنيد تا شامل جريمه نشويد. در هنگام مراجعه به شركت هاي خدمات بارهوايي، مطمئن شويد كه لوازم شما جز بارهاي ممنوعه نباشد.

از همين رو با حساسيت و دقت كالاها را حمل نموده و در سريع ترين زمان ممكن به دست صاحبان كالا مي‌رسانيم. زيرا هر چه ارزش كالا نسبت به وزن آن بيشتر باشد، حمل هوايي براي كالاي مورد نظر مقرون به صرفه‌تر است. بعد از بسته بندي بار به فرودگاه ارسال مي شود و كارشناس فريت بار ما در فرودگاه كارهاي گمركي و فرودگاهي را براي صدور بارنامه انجام ميدهد. بعد از تعيين وقت قبلي براي ارسال بار تيم پكينگ به محل بار با تمامي لوازم بسته بندي اغزام مي شوند . و تمام بار كه مسافرمي خواهد با خود ببرد را بسته بندي مي كنند و در پالت هاي پلاستيكي فيكس مي كنند تا بار يكجا و منسجم شود . ارسال بار هوايي يا همان فريت بار در سريعترين زمان ممكن مشكلات بسياري از كساني را كه قصد ارسال كالاهاي خود را به آن سوي دنيا دارند، حل كرده است.

به همين دليل، فرمولي براي آن در نظر گرفته‌اند و با توجه به مقاديري كه به دست مي‎آيد نرخ حمل و نقل محاسبه مي‎شود. براساس اين فرمول و با توجه به مقاديري كه به دست مي‌آيند، نرخ بار هوايي محاسبه مي‎شود. برخي از بارهاي تجاري، وزن زيادي ندارند و تنها ممكن است حجيم باشند، به همين دليل، هر چه وزن بار زيادتر شود، هزينه ارسال بار هوايي كاهش پيدا مي‌كند.

در اكثر موارد نرخ هاي هواپيمايي بر اساس وزن هاي زير ۴۵ كيلو گرم ، ۴۵ تا ۱۰۰ كيلو گرم ، ۱۰۰ تا ۲۵۰ كيلو گرم ، ۲۵۰ تا ۵۰۰ كيو گرم و غيره متفاوت بوده و با افزايش وزن محموله نرخ ”واحد” كرايه حمل كاهش مي‌يابد. حمل بار هوايي بين المللي در حال حاضر از طريق فرودگاه امام خميني صورت گرفته و نرخ كرايه حمل خطوط هواپيمايي ايراني و خارجي بر حسب وزن و حجم محموله مشخص مي‌گردد. كارشناس فريت بار شركت پادميرا راه با حضور در فرودگاه تمامي كارهاي گمركي و تشريفات فرودگاهي را انجام مي دهد . پذيرش و ارسال محمولات با مراجعه به بخش خدمات بار مركزي در محل فرودگاه و يا دفاتر و نمايندگي هاي خدمات بار آسمان در سطح شهر و استانهاي ديگر انجام مي پذيرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۴:۳۱ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

خريد سايت قوي رنك دار جهت سئو و لينك سازي PBN

يكي از مهمترين و تاثيرگذارترين فاكتورها در رتبه‌بندي نتايج گوگل تعداد و كيفيت لينك‌هاي ورودي به سايت است.

لينك سازي شبكه اي يا PBN مخفف عبارت Private Blog Network است كه بعدها با عنوان Private Backlink Network نيز شناخته شد. اگر به مفهوم همين عبارت نگاه كنيم در يك تعريف ساده مي‌توان گفت؛ PBN مجموعه‌اي از وبلاگ‌ها و سايت‌هايي است كه با هدف تقويت سايت اصلي و لينك سازي ايجاد شده‌اند.

تعدادي سايت با اين مشخصات و سوابق زير آماده فروش براي وبمستران و سئو كاران و يا ديجيتال ماركتينگ هايي كه به دنبال ايجاد شبكه لينك سازي قوي و يا به دنبال خريد سايت رنك دار قوي با سابقه قبلي هستند مناسب مي باشد .

 

سوابق:

حداقل سن هر سايت 7 سال

حداقل تعداد بك لينك 10000

حداقل پيج اتوريتي 27 الي 34

داري پيج 1 الي 5 رنك قبلي گوگل

مناسب لينك سازي شبكه اي PBN , PSN

 

آدرس سايت :

2pix.ir

pix98.ir

kanoon-hamedan.ir

tmfy.ir

patrisrayan.ir

nanodesign.ir

systemati.ir

yakamuz.ir

s55.ir

parsiscom.ir

novinup.ir

hellozaban.ir

owj92.ir

etdesign.ir

20tarh.ir

w32.ir

 

قيمت تكي هر سايت 850 تومان

قيمت همه سايت ها شامل تخفيف ويژه

هماهنگي : از طريق آي دي تلگرام

bazdid1

https://t.me/bazdid1

همانطور كه مشاهده كرديد لينك اين سايت ها در بيش از 5 هزار وبلاگ بصورت فالو در قالب رپورتاژ آگهي منتشر و آگهي شد اين فرايند علاوه بر آگهي فروش تعداد بك لينك هاي اين سايتها را تقويت نمود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۲:۲۷ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

رتبه گوگلي و رنكينگ سايت خود را بتركانيد

چه وب سايت شركتي داشته باشيد و چه يك وبلاگ شخصي، براي اينكه سهميه اي در بازار آنلاين داشته باشيد، نياز داريد كه كاربران از سايت شما بازديد كنند و با آن تعامل موثر برقرار كنند.
سوال اينجاست كه در حجم انبوهي از اطلاعات كه در فضاي وب وجود دارد چطور مي‌توان كاربران را به سمت سايت خود جذب كرد و در اين فضاي رقابتي پيروز ميدان بود؟

در اين پست ما تصميم داريم تكنيك‌ها و اصول افزايش ترافيك سايت را به شما معرفي كنيم.

بي شك بخش زيادي از ترافيك وب سايت‌ها از نتايج ارگانيك موتورهاي جستجو مثل گوگل حاصل مي‌شود پس بايد سئو را جدي بگيريد و روي آن سرمايه گذاري كنيد.

 
شمارشگر سايت خود را منفجر كنيد .
 
با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10 رديف اول گوگل شويد .
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال

-------

آغاز ثبت نام و دريافت سامانه پيام كوتاه
ارسال پيامك از خطوط رند كشوري 1000 و 2000 و..
امكان ارسال پيامك هاي تبريك ، اخطاريه،يادآوري اقساط و...

با تحويل آنلاين پنل

قابليت ها و اطلاعات بيشتر در لينك زير

https://chicrank.com/cart.php?gid=14

 

منبع: chicrank.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۱:۱۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)